Padem o ścianę

Czasowe anomalie w Assassin?s Creed Unity

Paweł Jastrzębski

Najnowszy materiał filmowy z Assassin?s Creed Unity jest delikatnie mówiąc zastanawiający. Otóż pokazane są tam anomalie czasowe, budzące skojarzenia chociażby z Quantum Break na sterydach. Zobaczcie zresztą sami:

Sam filmik jest tak krótki, że właściwie ciężko cokolwiek powiedzieć o nowym ficzerze Assassyna. Ja sam mam mieszane uczucia ? pomysł ?awarii? animusa jest bardzo fajny i jeżeli zostanie zrobiony właściwie i przy zachowaniu odpowiednich proporcji, może znacząco wzbogacać gameplay. Żałuje tylko, że Ubi nie zastosował manewru, znanego z Batman: Arkham Asylum. Każdy kto grał w tamte przygody Gacka pamięta zapewne jakie wrażenie robiły fragmenty ze Scarecrowem. Był to element, którego Rocksteady broniło przed ujawnieniem jak niepodległości. Szkoda, że na podobne zachowanie nie zdecydowali się twórcy Unity ? duże większa frajdę dałoby odkrywanie tego samemu. Wyobrażacie sobie sytuacje, że biegniecie jak głupi po Paryżu, nagle Animus się krzaczy i ni z tego ni z owego lądujecie w okupowanym przez nazistów Paryżu z karabinem maszynowym (nieużywanym ? raz rzuconym o glebę) w garści? Mi się takie coś podoba :)


Copyright © 2019 Padem o sciane. Wszystkie prawa zastrzezone.