Padem o ścianę

Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning – zapowiedz i data premiery

Paweł Jastrzębski

Po przejęciu przez THQ Nordic prawado Kingdoms of Amalur: Reckoning, kwestią czasu było ujawnienie, co nowi właściciele zrobią z tą marką – póki co zagrali bezpiecznie i zapowiedzieli wydanie remastera.

Kingdoms of Amalur: Reckoning  pierwotnie wydane zostało w 2012 r. przez 38 Studios Big Huge Games we współpracy z EA. Uczciwie trzeba przyznać, że ludzie pracujący nad tą grą robili wrażeni: za scenariusz odpowiadał R.A. Salvatore (twórca postaci Drizzta Do’Urdena), a za projekt oprawy graficznej odpowiadał Todd McFarlane (twórca komiksu Spawn i wieloletni rysownik Spidermana). Gra mimo całkiem niezłych not (80 na metacritic w wersji na X360) nie osiągnęła sukcesu komercyjnego, co spowodowało upadek obu pracujących nad grą deweloperów, a wszelkie plany na kontynuacje zostały odłożone na później.

Po zakupie w 2018 roku praw do marki przez THQ Nordic, trochę czekaliśmy na informacje odnośnie planów wydawcy na rozwój marki. Na początku czerwca w Xbox Store pojawiła się karta tytułu, sugerująca powstawanie remastera, a teraz otrzymaliśmy tego oficjalne potwierdzenie – Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning pojawi się na Xbox One, PS4 i PC już 8 sierpnia i oprócz odświeżonej oprawy graficznej, zawierać będzie wszystkie wydane do tej pory DLC, ulepszony gameplay, a także nową zawartość.

Gra, oprócz wydania standardowego, otrzyma także wydanie kolekcjonerskie, w którym znajdzie się figurka Alyn Shir, breloczek, 5 grafik z gry i CD ze ścieżką dźwiękową.


Copyright © 2020 Padem o sciane. Wszystkie prawa zastrzezone.