Padem o ścianę

Poprawki w Assassin’s Creed III Remastered

Paweł Jastrzębski

Już za kilka tygodni pojawi się na rynku Assassin’s Creed III Remastered – odświeżona wersja moim zdaniem jednej z najsłabszych odsłon serii. Na najnowszym filmie, twórcy opowiadają, jakie zmieni się remaster w stosunku do oryginału.

Assassin’s Creed III Remastered zadebiutuje 29 marca na wszystkich liczących się platformach (wersja na Switcha pojawi się pod koniec maja) i oprócz usprawnień w warstwie wizualnej zaoferuje nam także kilka innych usprawnień. Przede wszystkim twórcy zmodyfikowali skradanie, by upodobnić Assassin’s Creed III do współczesnych odsłon. Przede wszystkim będziemy mogli kryć się w zaroślach i gwizdaniem zwabiać przeciwników. Wprowadzono także podwójne ostrze, które pozwoli na skryte zabijanie dwóch przeciwników naraz. Zmienią się także niektóre misję fabularne, zmodyfikowaną mini mapę, przeprojektowany interfejs, a także wprowadzenie funkcji swobodnego celowania z każdej broni.

Przypominam, że Assassin’s Creed III Remestered jest częścią składową przepustki sezonowej do Assassin’s Creed Odyssey – będzie jednak także dostępna do nabycia osobno.

Sam filmik, oprócz przedstawienia zmian w Assassin’s Creed III Remastered, pokazuje także marcowe nowości w Assassin’s Creed Odyssey. Oprócz ostatniego epizodu Dziedzictwa Ostatniego Ostrza, które zadebiutowało kilka dni temu, w marcu czeka na nas jeszcze darmowe DLC – Przyjaciel za którego warto umrzeć. Pojawi się on 26 marca i opowie o mitycznych wydarzeniach z Odysei Homera, widzianych oczami Barnabusa.


Copyright © 2019 Padem o sciane. Wszystkie prawa zastrzezone.