Padem o ścianę

Prezentacja Outriders

Paweł Jastrzębski

Zgodnie z zapowiedzią People Can Fly ujawniło więcej materiałów z nadchodzącego Outriders – wśród zaprezentowanych materiałów znalazł się także gameplay wprost z rozgrywki.

Pierwszy z zaprezentowanych materiałów dotyczy świata i fabuły, która będzie pretekstem do wpakowania kilku ton ołowiu w stada przeciwników. W świecie Outriders garstka śmiałków opuściła zniszczoną Ziemię, by udać się na odległą i dziewiczą planetę Enoch, by zacząć wszystko od nowa. Tam napotykają na ślady Sygnału, a także na szalejącą Anomalię, która zmuszą naszych bohaterów do ponownego zapadnięcia w hibernacje. Gdy budzą się po 30 latach, okazuje się, że nie tylko cały świat nie przypomina tego sprzed drzemki, to jeszcze wszyscy Outriderzy nabrali nadprzyrodzonych mocy.

Jak każda szanując się współczesna gra Outriders będzie posiadać elementy RPG. Jako, że nie wszyscy przespali Anomalię, na Enoch powstało coś na kształt nowej cywilizacji i społeczeństwa, z którym można prowadzić wymianę towarowo-pieniężną. Oprócz tego elementy RPG będą obecne w personalizacji postaci, pancerzy, broni, a nawet pojazdów.

Wiadomo już od pierwszej prezentacji, że Outriders będzie nastawionym na kooperacje shooterem. Żeby nie było nam nudno podczas rozgrywki, do naszej dyspozycji zostaną oddane trzy zróżnicowane klasy postaci – bawiący się ogniem Pyromancer,  robiący za coś w stylu tanka Devastator, który wykorzystuje żywioł ziemi i brutalną siłę oraz manipulujący czasem i przestrzenią Trickster.

Wisienką na torcie wczorajszej prezentacji było wypuszczenie soczystego materiału z rozgrywki, na którym możemy zobaczyć wszystkie ww. klasy w akcji i kilka lokacji.

Premiera Outriders jeszcze w tym roku na Xbox One, Xbox Series X, PS4, PS5 i PC.


Copyright © 2020 Padem o sciane. Wszystkie prawa zastrzezone.